.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اختصاص۵۰۰‬ميليارد ريال براي ايجاد صنايع بزرگ در مازندران

معاون اداري مالي و برنامه‌ريزي استاندار مازندران گفت:براي ايجاد صنايع بزرگ و مادر در اين استان امسال ‪ ۵۰۰‬ميليارد ريال تسهيلات بانكي در نظر گرفته شد.

به گزارش ايرنا "ولي‌الله فرزانه" با بيان اين مطلب در جلسه شوراي اداري شهرستان جويبار افزود:با توجه به محدوديت منابع مالي و به منظور ايجاد تحول در مازندران، استانداري در صدد هدايت و سوق دادن تسهيلات بانكي براي ايجاد صنايع بزرگ و مادر است.

وي ادامه داد:در همين راستاتاكنون حدود‪ ۵۰‬طرح بزرگ در مازندران شناسايي شده است.

به گفته "فرزانه" در سالجاري با در نظرگرفته شدن تسهيلات بانكي براي ايجاد صنايع بزرگ در مازندران، اين تسهيلات به ‪ ۲۶‬طرح اختصاص مي‌يابد.

وي خاطرنشان كرد: استانداري مازندران آمادگي اعطاي تسهيلات ارزي به سرمايه‌گذاران طرح‌هاي بزرگ در استان را دارد.

معاون اداري مالي و برنامه‌ريزي استاندار مازندران تاكيد كرد: اين استان ببه رغمبرخورداري از ظرفيتهاي خوب در بخش‌هاي مختلف، در محروميت به سر مي‌برد.

وي با اشاره به تخصيص اعتبار ‪ ۱۳۴‬ميليارد ريالي در سال جاري به استان مازندران گفت: با تخصيص هر ساله اين ميزان اعتبار تنها قادر به انجام پروژه‌هاي جاري همچون آبرساني، راه‌سازي و نظاير اين گونه عمليات عمراني مي‌باشيم.

"فرزانه" ادامه داد: در حالي‌كه براي ايجاد تحولي اساسي در اين استان و گام برداشتن در راستاي خواسته مردم نياز به تخصيص اعتبارات بيشتر و اساسي است.

وي گفت: به دليل محدوديت منابع مالي با تعريف و تامين منابع مالي جديد و اولويت بندي پروژه‌ها مي‌توان تاحدي در جهت ايجاد تحول مورد نياز در استان گام برداشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.